dissabte, 22 de setembre del 2012

Com sóc jo?

Bon dia!

Ahir dia 21 vam presentar una fotografia que pugués respondre a la pregunta : Com sóc jo?

Aquest va ser la meva fotografia i la meva explicació:

Foto feta pel meu pare.
Procés seguit: 

Vaig decidir mirar unes de les moltes fotografies que ja tenia fetes on surtia jo. Vaig obervar aspectes que em transmetessin alguna cos en especial. 

Em vaig deixar emportar per la sensació que vaig rebre en aquest foto en concret perquè realment em veia a mi, físicament i psÍquicament.

El somriure és una de les coses més importants per a mi i és per aixó que la vaig escolllir.

Reflexió personal.

Al principi no sabia del tot perquè havia escollit aquesta fotografia, però simplement sabia que em veia a mi al natural, també la vaig observar de manera que pogués descriure el perquè em trasmetia tanta " pròpia identitat", perquè era molt natural, peruqè surtu alegre, perquè és borrosa i aixó em descriu en l'aspecte de que no tinc les coses clares, desordenada com sóc jo i mirant lluny com sempre faig.

El grau de satisfacció ha estat molt alt.

Aquesta activitat m'ha agradat peruquè així ens hem pogut conèixer tots una mica millor.


Gràcies!


Cristina Carbonell

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada