dimecres, 19 de setembre del 2012

La meva presentació !

Aquí començo el meu bloc personal. Sóc la Cristina Carbonell, estudiant de 1r de garu en Educació Infantil, vaig nèixer l'any 1993 i visc a Esplugues de Lobregat. Practico el patinatge artístic en un  grup de Sant Just Desvern  i alhora ensenyo cada dia de la setmana el mateix esport a nens d'uns 3-18 anys segons el seu nivell.

Em podria descriure i presentar-me com una noia bastant familiar i alegra. M'agrada ser amiga dels meus amics i passar-hi molta estona amb aquells que estimo. Crec que l'empatia és una de les coses més importants a la vida i el respecte cap als altres.

Què més podria dire de mi?.....

M'agraden molt els animals , tot tipus de música, gairbé tots els esports i la dansa contemporànea, la muntanya i el mar.

 L'any passat vaig cursar 1er del grau de Psicologia a la Univeristat Ramon Llull Blanquerna però a mesuar que avançava el curs , gràcies a les classes de patinatge que donava als nens petits, em vaig adonar que m'agradava veure els fruits que donaven les coses que els  hi anava  ensenyat  . Realmnet disfrutaven amb l'èxit del seu esforç i la dinàmica de l'esneyament.

Més endavant vull continuar practican el meu esport , seguir veient a aquells que han significat alguna cosa a la meva vida i, sempre que es pugui , poder trobar un treball on ser feliç.

Espero utilitzar aquest bloc com a eïna de treball, que pugui beneficiar a tot aquell que el visiti i sobretot aprendre amb les aportacions que cadascú vulgui fer.

Ja he explicat una petita part de mi que espero amb el temps es faci més gran .

Moltes gràcies i fins aviat!

Cristina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada